Thursday, November 11, 2010

1st Trial LJM + Lepas gEram

Last week exam trial LJM... mmg lah susah...confius ngn jawapan nya... tp syukur leh je jwb walaupun ade je yg aku tembak..hahahaha... ari ni plak dpt resultnya...mmg mendebarkan... ble dh dpt..syukur alhamdullillah... walau aku men2 result yg aku dpt kre ok lah... aku harap kwn2 aku pun mcm 2...

Tp yg membuatkan aku tulis blog ari ni bkn sbb nk bangga psl result tp aku nk lepas geram kat sorg bdk klas aku ni... mmg BANGGA DIRI... aku benci lah.... org yg riak takbur ni... ish aku dh bnyk sabar dah ngn prangai die... ntah ble ntah nk brubah..ikut kan ati mmg nk basuh je minah ni bg sedar diri tp aku msih leh sabar...  bangga sgt ngn result nya tp bkn nya THE HIGHER pun...erm xphm aku manusia ni... yang aku pelik nya knpe lah ske sgt die bangga kan diri die n ske dengki xtntu psl ngn org... 

Kdg2 aku rse xsabar nk abis blaja sbb xnk jmpa lagi manusia ni...
P/S: knpe org yg aku xske ni..aku harap ko berubah lah.. jgn bangga ko 2 hanya utk skrg je..tp nnt ko menangis sorg diri... aku doakan ko sedar diri secepat mungkin..

4 comments:

  1. marah betul yerk cik adek manih nie .. ekek
    sabaq la yerk :D..

    ReplyDelete
  2. sabar yer yanie...x dapat faedah aper2 pun dengan membangga diri..;-)

    ReplyDelete
  3. sabar k dear....

    xsbr mau jumpa kamu!

    ReplyDelete