Tuesday, October 26, 2010

aYam PenyeT...

huhu aku hepy ari ni sbb nya aku dpt mkn ayam penyet yg aku idamkan...walaupun x kesampaian nk rse kat e-curve punye..kat area kolej pun jadi lah..walaupun xsesedap kat JB punya..tp boleh lah stakat nk lepaskan kempunan aku ni..hehhehe...sambalnya pedah meletoooooppp...berair2 hidung aku tp tyme mkn...air smpi 2 gelas aku balun pedas punye psl...nmpk nya pas ni lunch je menu aku ayam penyet je lah smpi aku muak....


sory lah dh nk abis bru aku ingt nk snap pix... pelahap pnye pasal cm ni lah..lalallalal...
tu menu tgh ari td...petang plak tyme stdy ngn kak yati n atiyah... we all wat bubur jagung n cekodok jagung...smua nya berasaskan jagung..hehehe



ni lah prinsip kami..sambil blaja sambil nguyah..hahahha...


2 comments:

  1. dude ; nk yg bwh tuh...ble ko nk bwk aku makan nih!harus weh

    ReplyDelete
  2. ble2 je..asalkan ko blanje..aku bwk je

    ReplyDelete