Sunday, October 31, 2010

~ xdE kEjE CriK KejE~


Ni kisah ari jumaat ritu..sbb kan xtau nk wat pe kat umh... so aku  decide nk kemas almarin bilik aku... nk buang ape yg xptut n kemas pe yg bersepah.. nasib bek ade kak yati >kwn klas merangkap bibik berbayar aku< hehehe... aku mntk tlg die kemas kn almari aku sbb die sgt sgt ske lipat kain..hahahhaa..so aku kmas bnde2 yg lain...

see my wardrobe...kemaskan...
dlm mse kemas2 ni aku leh plak jmpa selendang ibu tyme die kahwen ngn ayah...hehehe.. pe lagi aku pun amik kesempatan lah melaram ngn selendang tu...

ni lah selendang ibu yang aku jmpa..huhu walaupun muka ku sudah berkilat2 tp aku tetap nk tgkp gmbr ngn selendang ni..sbb ia maybe kenangan yg terindah bg ibu dlu...eceh wah ayat jiwang plak aku... 

tu kre tudung or selndang zaman ibu mse bru kawen... dh puas men2 ngn selendang tu aku gatal plak melaram pkai tudung ala indon kepunyaan ibu plak..gatal...xde keje kan pe ag aku pun crik keje lah.. nk tgk muka aku ala2 gadis indon yg ayu x?? heheheh


ni lah die.. ayu x???? aku leh ltak 1 je pix nya sbb aku tkut ade yg terpikat ngn keayuan aku.kang xpsl2 cik hubby ku cemburu..hehhehe

No comments:

Post a Comment