Saturday, October 16, 2010

SEHARIAN BERSAMA IBUNDA TERCINTA

Setelah bosan semlman aku duk terperap kat bilik..menelaah buku2 yang ade... So bgn je pg tadi lepas mandi smua aku trus rse cm nk hilang kan penat stdy ngn memasak..so aku pun ckp kat ibu yang nk wat DADIH, DONUT & IKAN MASIN MASAK LEMAK...

So ibu pun ok je...b4 wat smua 2 aku isi perut aku ngn nasi lemak yang the best in the world...yang ibu wat utk kteorg smua...sedap sambal udang special ag....


ni lah die nasi lemak ibu aku yg sedap.. smpikan ade org ckp leh wat jual lah..hahaaahha... past dh isi perut aku.. aku pun trus g kedai runcit kat umh aku ni bli brg nk wat donut n dadih.....blik je dr kedai trus wat doh donut lu sbb nk bg die kembang mcm aku...huhu


 B4 (mse ni bru je siap adun)



After..kan dah kembang mcm aku...:)

past tu  aku trus wat dadih plak.. 2 perisa.. strawberi + mangga...


ready utk di makan..hehe..

then kne plak masak mknan tghari dulu masak lemak ikan kering favret my hubby...ni masak pun sbb die yang nk makan..dh pesan awal2 dh t tgh ari dtg mkn..tp smpi skrg ni lubang hidung die yg besar pun aku xnmpk...mmg jd makan mlm lah 2 agaknya...




erm pe yg sedap ngn lauk ni aku pun xtau...coz this is not my favret..aku masak pun sbb my hubby punye favret..die klo ade lauk ni seperiuk die sorg pun leh abiskan... dah siap masak utk lunch..ayah pun dh siap makan..aku pun start lah wat donut...nk kena siap kan cepat sbb t kul 5 ibu dh nk g surau ade klas t xde kwn wat keje kat dapur...bosan wat sorg... so aku pun wat lah donut..ibu tolong goreng smntara aku bntk2 kn donut..kire jiran2 aku ari ni xyah lah wat menu utk minum ptg..sbb smuanya dh ku berikan sepinggan donut setiap umh..
.

 jeng jeng jeng...donut dh c up..hehehe...puas ati aku smua yang aku plan ari ni smua nya menjadi..juz aku bengang ni tgu my hubby xsmpi2... hish mne lah peginya b aku ni..
dh c up smuanya..bsok nk buat menu ape plak eh????

mlm kang kuar ngn ibu g umh cik ina kat puchong..huhuhu..jln2..dah bosan sgt duk umh ni

No comments:

Post a Comment